栗山千明さん応援blog「GO!GO!C.K」(β版)

女優栗山千明さんの話題中心独善的blog。Thank you for access. This is the personal blog that assists in actress C.K(Chiaki kuriyama). This blog is Japanese version only . Since 2004.2.26

二人のchiakiの出会いは何をもたらす?

すっごい方からコメント頂きました。

八谷和彦さん

私は熊本市立現代美術館での個展「Open Sky」で初めて存じ上げたんですが、実は超有名メールソフト「ポストペット」の作者であらせられましたぁ!(失礼致しましたm(__)m>八谷さん)

昨日の「THE FACE 」の記事のことで情報提供のSHOUさんとメールでやりとりしたのですが、SHOUさん思わず膝を叩いたそうです。それは・・←のちょっと下。

Chiaki Kuriyama - 4 page interview and photo feature with the Kill Bill star. Includes two beautiful full page photos in red, white & black of Chiaki in geisha make-up. Stunning! PLUS - This month's edition of The Face comes complete with an alternative cover: Chiaki in military hat and black leather with 'The Face' written in Japanese kanji. There's also large 24 page travel and shopping section on Tokyo & Japan!

もう1つの表紙を飾るChiakiとは、千秋さんのことだったのか!と・・

すると、THE FACEの4月号には、2人のChiaki(栗山千明と千秋)が揃って載る?

二人のchiaki。そして八谷さんとの出会い。

なにか・・偶然にしては面白い展開になってきてしまいましたね(*^_^*)